DEAD END

Когато настъпи сезонът на гнева
и от катакомбите завият ветровете
от всички минали и бъдещи
ножове, татуирали гърба ми
и бурите натрошат на трески
столовете на тайната вечеря
и портите на рая се превърнат във стени,
а пътеките на ада потекат във вените ми,
тогава, тогава виждам в тъмното
и не само тъмното – виждам през него,
виждам барутния нагар по ръцете ти,
виждам отчаянието в стъпките по Sunset Boulevard,
виждам марионетки, които оживяват
под прожекторите на славата,
виждам себе си, в ореол от светлина,
образуван от от слънцезaщитен фактор 30,
виждам света, смело крачещ по улица
с цъфнали вишни и жълт знак:  DEAD END
и виждам Кукловода – Господи, какъв мъж!
С оловно син костюм. И смразяваща усмивка.
Сър, или предпочиташ да те наричам по име –
Smith & Wesson – все ми е тая,
просто ми купи питие. И още едно,
и ме целувай в тесните улички между баровете.
А после натисни спусъка.
Това тяло не е мое.

One thought on “DEAD END

  1. Борис каза:

    Страшно ми харесва символиката, подредбата, музиката, страха и тая скрита вяра, разкъсваща от двусмислена безнадежност! Изобщо това е едно от най-готините неща, които съм ти чел!

Вашият коментар

