Както и да е

Намери път, като вятъра,
виещ в пролуките на времето,
което бие с камшика си
по изтерзаните ни рамене.
Отведи ме на някой хиподрум,
на който да обуздаем страховете си,
развели гриви
над треперещите от умора мускули.
Или на най-близкият космодрум,
където ще гоним звездите на мечтите си
с мрежи за лов на пеперуди.
Дълбай кладенци, от които ще блика
живата вода на любовта.
Събуждай ме с всички изгреви.
Целувай ме с дъха на всички залези.
После ми разказвай приказки.
Кажи ми, че годините ми отиват.
Изплети ми венец от спомени.
Направи нещо.
Каквото и да е.
Не спирай.

Както и да е,
аз просто исках да кажа
Обичам те

Вашият коментар

