Вместо цветя

Не се опитвайте да ме намъкнете във дрехите си,
не ме пренасяйте на срички в междуредията си
не проповядвайте пред прага ми религиите си
и не крадете тихото на нощите ми с изневерите си.

Не забивайте пирони във ръцете ми с неверието си,
не ме трошете като хляб за гладовете си,
не косете на пътеките тревите ми със нормите си
и не подрязвайте крилете ми с уморите си.

Приживе не ми копайте гроб с предателствата си,
и не гримирайте душата ми с ласкателствата си.
Но камъните, камъните дръжте здраво във ръцете си,
когато ме погребвате, върху ми да оставите от себе си.

Вашият коментар

