Само щастливите са…щастливи

Не се завръщай, когато мрака тихо стене.
Не ме целувай, когато скръб въгл̀и.
Не ме обичай, когато болката зачене.
Не ме търси в най-гъстите мъгли.

Не ме сънувай като дъжд в пустинята.
Не ме привързвай към тъгите си.
Не ме погребвай като вечност във очите си.
Не ме обричай на мечтите си.

Не ми носи цветя като на гробище.
Не ме накичвай като звездоброя.
Не ми предричай светло бъдеще.
Не ме наричай да съм само твоя.

Обичай ме, защото съм най-истинска.
Защото съм щастлива с малкото.
Защото съм загубена в очите ти
и ти загубил си се жадно в моите.

Вашият коментар

