Разстояния

Не ме забравяй.
Все още съм тук.
Все още си спомням ръцете ти,
все още си спомням вълните,
които посрещахме,
все още те намирам
в най-имагинерните си състoяния –
точно в мига, когато заспивам
ти се връщаш все същият
и нито тъгата,
нито сълзите,
с които сутринта ще измия лицето си
могат да заличат усмивката ти,
запечатана преди сто години.
Не ме забравяй.
Не ме забравяй
не защото ще се върна
или ти ще дойдеш.
Недей забравя
разстоянията жестоки,
по-безчувствени от смърт.
Недей забравя крачките,
с които стрелях във сърцето ти
нито океана зъл,
удавил същността ни.
Недей забравя думите,
които не написах.
Тях мрази.
А мене не забравяй.
Прости ми.
останаха ми сили
единствено да те сънувам…

Вашият коментар

