Завръщане

Всички пътища водят до тук,
платноходките все са на кея.
И сърцето все ме тегли на юг,
все те викам, докато онемея.

Всички утрини са шеметни тук,
вълните прииждат, познали безкрая.
Намирам душата си – тя отново е тук,
ръцете ти къде ме понасят не искам да зная.

Отново не мисля – за теб имам само сърце,
за теб имам само нощи сияйни.
Разкажи ми, разкажи ми пак със ръце
за морските дълбини безкрайни.

Ти си магьосникът на това малко градче –
превръщаш яхтите в птици незнайни.
Носят ми те от перлени миди зрънце
и ме вричат в забрави омайни….

Вашият коментар

